بازار روغنهای مواد روانکننده جهانی بیش از 110 میلیارد دلار است و پیشبینیهای قوی رشد سالانه در آینده دارد. در حالی که بسیاری در مورد جنبههای فنی توسعه روغنها نوشته شده است، کتاب “بازاریابی، فروش و مدیریت کلیدی روانکنندهها” نیاز به یک راهنمای جامع در مورد جنبههای تجاری مهم این کسب و کار را برطرف میکند و بینشهای منحصر به فرد و ارزشمندی از یک کارآزموده این صنعت را ارائه میدهد. این کتاب به سوالات مختلفی پاسخ میدهد و بینشهایی در مورد اینکه چگونه به طور موثر روانکارهای مختلف، از جمله خودرویی، صنعتی، معدنی، دریایی، کشاورزی و هوافضایی و غیره بازاریابی و فروخته شوند، ارائه میدهد.
– روش و دلایل خرید روغنها توسط افراد و شرکتها را پوشش میدهد.
– به خوانندگان یاد میدهد که چگونه بازارها را تحقیق و تجزیه و تحلیل کنند و نتایج را برای برنامهریزی کمپینها و فعالیتهای بازاریابی و فروش استفاده کنند.
– جزئیاتی راجع به شناسایی بخشهای خاص بازار هدف و فروش روغنها را بررسی میکند.
– چگونگی پیشبینی تقاضای آینده برای روغنها در همه نوع بازارهای جهانی را بحث میکند.
این کتاب عملی برای خوانندگان فنی و غیر فنی درگیر در فروش و مدیریت محصولات روغنها نوشته شده است و راهنمایی عملی برای چگونگی موفقیت در ناوبری و رشد سودآوری در این بخش مهم محصول ارائه میدهد.
کتب شیمی کاربردی, کتب صنایع شیمیایی
کتاب “بازاریابی، فروش و مدیریت کلیدی روانکنندهها” Lubricant Marketing, Selling, and Key Account Management
55,000تومان
عنوان کتاب:Lubricant Marketing, Selling, and Key Account Management
نویسنده:R. David Whitby
انتشارات:CRC Press
ویرایش: اول
زبان: انگلیسی
نوع فایل:PDF
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.